RONALD VAN AMERSFOORT CLUBKAMPIOEN TTV WARNSVELD

Ronald van Amersfoort is clubkampioen 2010 geworden van TTV Warnsveld. Lang heeft er naar uitgezien dat Ronald de eer opnieuw aan titelhouder, topfavoriet en clubicoon John Nijhof moest laten.

In de poulefase voorafgaand aan de finale walste John nog over Ronald heen en wist Ronald zich ternauwernood te plaatsen voor de finale. Echter, in de finale liet Ronald zien waarom hij inmiddels de kopman van team 1 is. Met 3-1 versloeg Ronald zijn tegenstander met gevarieerd, agressief aanvalsspel. Bestuur en leden van de TTV Warnsveld feliciteren Ronald met het behaalde kampioenschap!

Op maandagavond 7 juni werden de jaarlijkse clubkampioenschappen gehouden in de Kei. Er was door de organisatie, Christiaan ter Strake, een poule gemaakt voor de spelers uitkomend in 3e en 2e klasse en een poule voor spelers uit de 6e klasse.

Arie Bosman en Gerwin Stok kwamen uiteindelijk in finale van de spelers uit de 6e klasse terecht, waar Arie duidelijk te sterk was voor Gerwin zodat Arie er met de John Nijhof Bokaal vandoor ging.

Voor de finale van de 3e en 2e klasse plaatsten zich Ronald van Amersfoort en John Nijhof. Ronald van Amersfoort was getergd en wilde koste wat kost tonen dat hij momenteel de sterkste van de vereniging is. John Nijhof die nog nipt de 2e set wist te winnen moest echter daarna afhaken en Ronald maakte het in 3e en 4e set op imponerende wijze af. John Nijhof werd gedeklasseerd en moest zijn titel van 2009 inleveren.